説明

The photos from Japan and from the world that they simply present.
And the next contributor is you. Join us!
If you are interested, contact 「oceans1030@gmail.com」.

日本から、世界から、シンプルに筆者達が贈る今日の一枚。
次の投稿者はあなたです。

let me explain the rules of TODAY'S PHOTO.
All you have to do is to attach the photo, put the title and your name and send it to the given E-mail address. You can only send it once a day.
And that's it. So simple, isn't it?
There shouldn't be any border in this blog.
we can share the feelings wherever we are. And that's where we are trying to get to. So let's make it happen!
※ The one that's chosen for "The best photo of the week" will be displayed on the top page for 1 week.

2011/05/05

Cafe, Newtown, Sydney


Ryota Nozaki

14 件のコメント:

  1. ここ好きだった!あのお姉さん・・・イレズミ・・・

    返信削除
  2. わたしリョータに教えてもらった気がする☆
    気になってたけど、結局一人で行けず。
    次回行くときまでちゃんとありますように‼

    返信削除
  3. ある意味入りにくいwめっちゃオープンカフェだし!!

    返信削除
  4. そう!ニュータウンは結構よく行ってたから、ずっと気になってたんだよー(ーー;)
    確かにファンキーなお姉さんがいた気がする…

    返信削除
  5. 道路に面してるから見つけやすい!でも、いきなり観光で来て入る勇気は・・・(笑)てかシドニー観光に来てニュータウン来ないかw?

    返信削除
  6. ニュータウンに来る観光客は通だね笑
    あの辺りのカフェ、網羅したいなー☆彡

    返信削除
  7. ニュータウンからグリーブにかけてはいいよね!
    ああいうとこをガイドブックに載せるべきだし。
    でも、ニュータウンは少しアレかw?
    住めば都だったけど。

    返信削除
  8. ニュータウンは…アレだね笑
    のほほん観光客は火傷しかねない笑
    だからこそ好きだったけど。

    返信削除
  9. シドニー来るならニュータウン!
    メルボルン来るならブランズウィックst!
    マストだよね~(笑)

    返信削除
  10. ブランズウィックってどの辺り??
    city内⁇
    てか、ここで会話するなって話?笑

    返信削除
  11. フィッツロイ!?
    http://t.co/3QDUXF3

    誰ものってこないなw

    返信削除
  12. フィッツロイねー!
    あーなんでもいい、帰りたい。
    また一ヶ月くらいフラッと旅したいなー☆彡

    返信削除
  13. カフェ行きたい。もっと市民レベルにあるカフェに(笑)

    返信削除